Jag har hittat alla svaren

Det är så jävla svårt att blogga för första gången på en månad. Tre månader in i mitt liv som Självständig Kvinna så är mitt liv rätt händelsefyllt igen och det är lite svårt att sammanfatta allt som har hänt sen senaste blogginlägget utan att skriva en smärre uppsats. Livet har varit nice helt enkelt. Försöker summera lite i en punktlista nu (jag gillar ju såna). Så, sen senast har jag:
  • FÅTT JOBB! Jag börjar 14 maj och det är fett. Skulle kunna skryta om detta i ett år så fråga inget om det om vi skulle ses. Ni kommer ångra er.
  • Dansat fötterna av mig (+ druckit många många öl, det ena händer sällan utan det andra)
  • Lekt i London
  • Firat Valborg
  • Solat vid Fyrisån
  • Blickat ut över/promenerat runt Nejden
  • Pussats med fina vänner och fina vänners hundvalpar
  • Somnat i otaliga soffor.

Det var min månatliga uppdatering! Tills nästa gång tänkte jag hinna dansa till balkanbeats, ha kräftskiva för två, pussa på en hund, och hänga på Grönan. Och börja på min nya arbetsplats, förstås. Livet känns ändå helt okej.

Kommentarer
Postat av: sona

Eliiiiiiiiiin <3

2012-05-04 @ 12:23:04
URL: http://littleshocks.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag blir så jävla nöjd när du bloggar HELT SJUKT

2012-05-08 @ 23:10:48

Jag tycker att:

Vem är du:
Kom ihåg mig

Mejladress:

Har du också en blogg?

Dina tankar:

Trackback
RSS 2.0