Ett Oinspirerat Inlägg.

WOW JAG HAR FÅTT KOMMENTARER! Ihi vad fint. Som en erkänd blogg.

Och det har gått ett tag sen jag skrev men jag gillar fortfarande livet. Fast kanske gillar jag det lite mindre än senast för jag har blivit svinförkyld. Alltså ingen kan förstå hur dåligt jag mår. I lördags fick jag xXFeberXx vilket var lite opassande eftersom jag hade gäster och så, och nu är jag feberfri men det känns fortfarande som om mitt huvud inte riktigt är ordentligt påskruvat på kroppen. Det är oangenämt för man blir sjukt socialt inkompetent när huvudet är på väg att trilla av. (Åtminstone har jag varit det de senaste dagarna och jag vill gärna ha en ursäkt för mitt beteende). 

I övrigt odlar jag armhålehår och går på långa promenader. Helt okej-bohemiskt.

Kommentarer
Postat av: A m a n d a

Hej Elin nu har jag också hittat hit /en tumblrstalker

2012-03-14 @ 21:08:27
Postat av: linnea

fan vad nice. inte att du är sjuk. men att läsa. hejdå.

2012-03-14 @ 23:24:06
Postat av: Ell

Imorgon har jag tenta och då tänkte jag fan lyxa till det med en ISLATTE. Och då kom jag osökt att tänka på att det var skitlänge sen vi drack islatte. Så jag föreslår att vi planerar in islattedrickande inom the foreseeable future!

2012-03-15 @ 20:25:44
Postat av: Emma

JAAAAA du bloggar igen!!!! Det här var typ det bästa med få tillbaka internet, att hitta din nya blogg 8)



Jag (och Mathias (och ett par vänner till oss också för all del)) kanske ska till Stockholm i april för övrigt. Om du är i stan då måste vi ses, jag saknar dig! KRAM

2012-03-16 @ 13:19:18
Postat av: Sona

Elin Lindström med svampmössan jag är ditt största fan <3 Så glad att du bloggar du gör det bäst. Sitter i denna stund och kollar på Beverly Hills och behöver nån att skrika med när Brenda lämnar Dylan för Paris. NEEEEEEEEEEEEEEEEEYYYYYYY. Skrik med mig och kolla din logg på fb sen. hihihihi

2012-03-16 @ 22:55:56
URL: http://littleshocks.blogg.se/

Jag tycker att:

Vem är du:
Kom ihåg mig

Mejladress:

Har du också en blogg?

Dina tankar:

Trackback
RSS 2.0