Ett inlägg till Linnea

Just nu är jag på jobbet och arbetar med att på ett oinspirerat vis flytta på nya bilar som har fått punktering, samt ge service i världsklass till de kunder som inte kallar mig för "lilla gumman". Det låter kanske inte jättevärt men det är helt ok, mina kollegor ger mig choklad och gör passande danser till varje samtal. Och så ska jag träffa min kille (!) efter jobbet. Lever Drömmen.
 
Det här inlägget har tagit fem timmar att skriva och det blev verkligen inte intressant. Hatar att blogga!!!! Bara för din skull Linnea.
 
På återseende!
 
/Er bilbärgarkompis
 
 

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag älskar när du bloggar :'')

2012-08-23 @ 21:13:09
URL: http://Hejlinnea.tumblr.com
Postat av: Anonym

OCH ATT DET ÄR TILL MIG

2012-08-23 @ 21:13:33

Jag tycker att:

Vem är du:
Kom ihåg mig

Mejladress:

Har du också en blogg?

Dina tankar:

Trackback
RSS 2.0