Ett klyschigt inlägg om att saker fortfarande skaver.

Förra veckan hade förutsättning att bli en av de finaste i år, och den var på många sätt väldigt fin också (LINNEA VAR JU HÄR och så var det fjärilshuset och Ikea och sånt!!!), men det var som om något hann ikapp mig som jag trodde att jag hade sprungit ifrån och det bara skavde inuti mest hela tiden. Men den här veckan ska allt bli bättre igen för nu har jag fått berätta om allt jag tänker för en väldigt fin person som lyssnade och funderade och svarade och var klok och det känns lite lättare att bära på saker när man tillåter andra att bära med en. Ska bli bättre på sånt hade jag tänkt. 

Och efter de här Väl Valda Orden tänkte jag nu skriva lite dikter och gråta blod och hålla en röd ros mellan läpparna. Tackpusshej, mina 1-5 läsare/dag.
(Observera att minst en av de 1-5 läsarna är jag själv).

Kommentarer

Jag tycker att:

Vem är du:
Kom ihåg mig

Mejladress:

Har du också en blogg?

Dina tankar:

Trackback
RSS 2.0